סמ"ר עדי דנן

__לכידה-3

עדי נולד בתאריך 8.10.2003 עדי היה תאום ללינוי ואח גדול לליאור. בלכתו הוא הותיר לנו חלל גדול ועצום שקשה להסבירו במילים.

עדי היה אדם  שכל כולו לב ענק, אדם אהוב ואוהב, חבר טוב , ובכל מקום שאליו הגיע הוא כבש את הסובבים אותו עם חיוכו המיוחד וההומור שהיה חלק בלתי נפרד ממנו. היתה לו נתינה גדולה לזולת ולכל אדם הושיט את ידו, היה לנו בן למופת שתמיד ידע לכבד אותנו כהורים ותמיד דאג לאחיותיו והוקיר על כך בחייו.

עדי התגייס לגבעתי ב-28.3.22 וביצע מסלול להכשרת לוחמים ולאחר תקופה משמעותית כלוחם יצא לקורס מ"כים. מפקדיו מספרים עליו שבלט בערכים שלו  ובאישיותו המיוחדת, חבריו מספרים שהיה מצחיק מאוד, שהיה אדם רגיש, אכפתי לסובבים אותו והיה מאוד חברותי. כמפקד כיתה הצליח לגבש את חייליו, ולגרום להם לעשות כל מה שביקש, הוא אף למד לספר במכונת תספורת מקצועית שקנינו לו וסיפר את כולם, והיה מאוד אהוב.

עדי היה מקצועי ומיומן ומלא במוטיבציה  לשרות שלו. בחירתו לשרת כלוחם  רק מעידה על היותו אדם אשר אהב את המולדת, כאשר חבש את הכומתה הסגולה בגאווה גדולה, ובהמשך  כמפקד  מעידה על אישיותו ערכיו וחינוכו מבית.

עדי יצא לקרב בשם מדינתנו כדי להכות במבקשי נפשנו שתקפו את אזרחינו ויישובינו, וכדי להבטיח את ביטחונם ושלומם של תושבי ישראל.

ב-7 לאוקטובר במתקפת הפתע האכזרית של ארגון החמאס, שבמהלכה נרצחו ונחטפו מאות אזרחים וחיילים, יצא עדי ללא היסוס ונלחם ביומיים הראשונים בכפר עזה בו הוא וכל גדוד צבר בחטיבת גבעתי חילצו  שם כ90 אזרחים, חיסלו מחבלים רבים, עיינהם ראו דברים קשים מנשוא.

עדי , זכרו לברכה, נפל ב-ט"ז רחשון ה-31 לאוקטובר 2023 במהלך לחימה מבצעית בעזה בצפון הרצועה, שיחתו האחרונה הייתה בתאריך 25.10 בה עדי הבטיח לשמור על עצמו ולדבר איתנו מאוחר יותר, אך משם הוא כבר לא חזר, הם נכנסו ב-26.10 יום שישי בערב לעזה , בדיעבד אנחנו יודעים שהוא היה הנמר הראשון שנכנס, לחמו שם וחיסלו מחבלים רבים במשך מספר ימים, וביום שלישי ה-31 לאוקטובר בשעה 9.04 הם עצרו למנוחה קצרה ובבניין סמוך לנמר הופיע מחבל שירה טיל נ"ט ופגע בנמר אשר גרם לפיצוץ גדול וגרם למותם המיידית של 10 מחבריו הגיבורים, הניצול היחיד ששרד היה דניאל, נהג הנמר, שעף כתוצאה מהפיצוץ והיה פצוע קשה, אך למרבה הנס הוא התאושש ומחלים לאט לאט.

דניאל סיפר לנו שהוא זוכר שדקות לפני הפיצוץ הם צחקו כמו שמעולם לא צחקו, והייתה אוירה מאוד טובה ביניהם וזה מעט מנחם אותנו.

עדי השאיר לנו מכתב שהגיע אלינו דרך חבר שקיבל ממנו הוראה לא למסור את המכתב רק אם במקרה ויקרה לו משהו. במכתבו עדי התייחס לכל אחד ואחת מבני המשפחה הוא כתב לכולם שהוא אוהב ושהוא מבקש שנהיה חזקים ומאוחדים ונמשיך לאהוב ולחיות את החיים, הבטיח שישמור עלינו מלמעלה.

עדי אהב מאוד לשמוע את השירים של הזמר יונתן קלימי, עוד ביום ההודעה המרה שקיבלנו פנינו אליו וביקשנו שיגיע ללויה, וכך היה, יונתן מאוד התרגש ומאוחר יותר גם כתב שיר לזכרו.

"אל תדאגי אמא"

עדי היה נקודת האור בכל החושך שמסביבנו, גיבור ישראל

תנוח על משכבך בשלום.

המכתב של עדידו'ש

משפחה שלי .

אני יודע שבסופו של דבר אולי זה מכתב לעצמי שהכול יהיה בסדר כבר ושיגמר המלחמה אבל בסופו של דבר למקרה ויקרה לי משהו יש לי משהו להגיד לכם לפני שאני נכנס אני יכול להגיד לכם שזכיתי במשפחה הכי טובה שיכולתי לבקש הפכתם אותי לילד עצמי שיודע לכבד הורים ולהעריך כל דבר שיש לי לימדתם אותי להעריך אדם ואת כל הסובבים ולדבר לעשות שיקולים למה טוב ומה לא טוב. בחיים לא החסרתם לי שום דבר כל דבר שרציתי היה לי ועל זה אני מודה לכם.

אבא: אני יודע שתגיד לי שאני דביל ומה אתה רושם דברים כאלה אבל בסופו של דבר אני לא מחליט מה יהיה שם ומה לא אבל יהיה הכי זהיר בעולם בכל מה שאני יעשה. זכיתי בחבר  הכי טוב איש הסוד שלי הבן אדם שאני מחשיב האיש ששומר עליי תמיד דאגת לי תמיד היית שם גם שלא הייתי צריך תמיד הראית דאגה של אבא ואהבה אין סופית. אני אוהב אותך ברמה שאתה לא מבין אפילו אבל מבקש ממך כבקשה אישי ממני אלייך תשמור על המשפחה תהיה שם בשביל כל מי שצריך תראה חיוך ותעלה את המשפחה הזאת כי אתה הלב בה.

אמא: המלכה שלי האישה שאני הכי אוהב בעולם אין לי כל כך מילים להגיד חוץ מתודה. תודה שדאגת לי חינכת אותי אכלת אותי היית שם בשבילי התרגשת והתעצבנת בסופו של דבר אני יכול להגיד לך שהפכת אותי למה שהייתי היצירה הכי טובה שאפשר לעשות. אני רוצה שתדעי שאני פשוט אוהב אותך ברמות שאת לא מבינה אפילו ומבקש תשמרי על כולך ותהיי חזקה אני רוצה שתדעי שאת הבן אדם שאני הכי מתרגש ממנו אני אוהב אותך לעד.

אחיות שלי : אחותי התאומה בשר מבשרי הבן אדם שהכי מבין אותי בעולם אין לי כל כך איך להתחיל אבל אני אגיד שאני אוהב אותך לינויה וגם אם יקרה משהו אני תמיד יהיה שם בשבילך ואשמור עלייך מלמעלה את אחותי התאומה הבן אדם שחוויתי איתך את כל הרגעים מאז שהיינו תינוקות קטנים וחמודים ועד שגדלנו והפכנו לחיילים אני אוהב אותך לינויה שלי ואוהב לעד .

ליאורי הקטנה ודבר שאני מגונן אחיו כל החיים אני זוכר עוד שהיינו בכיתה ד ואני ולינוי שכבנו במיטה של אמא ואבא שהיינו קטנים והם הביאו אותך יצור שמן ושום למיטה ואמרו לנו זאת אחותכם מאותו הרגע ידעתי שאני אשמור עלייך כל החיים הפכת אותי לאח הכי מאושר בעולם אני אוהב אותך ברמות תמשיכי להיות חייכנית כזאת שאוהבת את כולם ואני מבקש ממך תעשי נחת להורים תהיי ילדה טובה ליאורי תשקיעי בלימודים כי אני רוצה לשמוע שיש לך איזה תואר טוב שיעזור לך בחיים ובסופו של דבר תהיי אדם טוב כי אני פה כל זמן ושומר מלמעלה אוהב אותך לעד.

יהלי שלי : הסינית  הפרטית שלי הבן אדם שגרם לי באמת לדעת מזה לאהוב ואיך להרגיש מאוהב. אני זוכר שהכרנו במחווה אלון שם בין השמירות ובכלל לא היית בקטע של זוגיות אבל אני זוכר עוד בשיחות הראשונות את הקליק את החיבור הקטן הזה שגרם לי לפרפרים בבטן את החיוך שעולה לי בזמן שאני מקבל הודעה ממך או שאני מחכה לשיחת טלפון כל פעם שיכולתי . גרמת לי לאהוב יהלי שלי גרמת לי להרגיש בטוח איתך לדעת לפרוק שצריך ולדעת להראות לך אהבה בלי גבולות. אולי אנחנו ביחד חמש חודש אבל זה מרגיש לי כאילו אנחנו ביחד כבר שנים אני מבקש ממך יהלי שלי אני איתך ואני פה כל החיים איך יוהנתן קלימי אומר ״אני פה גם אם כלום לא מסתדר״ אז אני באמת פה גם מלמעלה רואה אותך כל הזמן אוהב אותך אהבה בלי סוף אישה שלי ואמשיך לאהוב כל הזמן תודה שהיית חלק ממני וגרמת לי לדעת שזכיתי בדבר הכי טוב שיכולתי לבקש אוהב אותך באבו שלי ❤️

בנוסף אני רוצה להגיד תודה לכל החברים שלי ולכל האנשים שליבו אותי כל החיים הפכתם אותי למה שאני והעלתם לי את השמחת חיים אני אוהב אתכם .

משפחה שלי ויהלי שלי אתם הכל בשבילי ותמיד אוהב אתכם תודה שהייתם חלק ממני

לוח צלצולים

1*


הפסקה


הפסקה 

6
הפסקה


הפסקה

10

08:00 – 08:30
08:30 – 09:15
09:15 – 10:00
20 דקות
10:20 – 11:05
11:05 – 11:50
15 דקות
12:05 – 12:50
12:50 – 13:35
10 דקות
13:45 – 14:30
14:30 – 15:15
5 דקות
15:20 – 16:05
16:05 – 16:50